20120619

Bicara tentang Cinta

Assalamualaikum http://www.emocutez.com
hm. Dah lebih seminggu arwah Ayah meninggalkan dunia yang fana ni,pergi menghadap Ilahi. Semoga roh Ayah di tempatkan dikalangan orang yang beriman. Amin ya Rabb.. Adik rindu Ayah..tapi rindu ni akan adik lepaskan dengan meneruskan pahala untukmu,mendoakan kesejahteraan Ayah di sana,berubah sedikit demi sedikit menjadi anakmu yang solehah. Tidak mahu Ayah terpaksa menanggung dosa-dosa yang adik lakukan di sini. Adik akan cuba sedaya upaya betulkan balik cara hidup adik yang salah ni..InsyaAllah..
okay,today nak share dua gambar yang membuatkan prinsip aku semakin teguh.
 Okay this one,selama ni aku selalu ingat,if jumpa lelaki yang sesuai,chemistry dia pun ngam je dengan aku,aku terus "berinrelationship" dgn dia,jaga dia baik2,then pastikan setia dengan dia,gereti dia tak cari perempuan lain,gerenti aku dengan dia sampai mati. hahahahha..terpesong sangat tuh. sebab aku terlupa,

Dengan MUDAH ALLAH campakkan CINTA kita pada HATI seorang hambaNya.
Dan dengan MUDAH juga DIA mencabut CINTA itu dalam HATI itu jika DIA berkehendakan..♥
Sungguh,CINTA itu milik Allah,kenapa perlu aku abaikan pemberi cinta if aku nak dicintai? Akan aku tunggu percintaan yang sebenarnya selepas nikah kelak bersama bakal suamiku nanti. Duhai hati,bersabarlah.. :)

And this one pulak,cukup membuka mata aku. :)
Photobucket

No comments:

Post a Comment