20101204

Life is really simple, but we insist on making it complicated.


orang tamak selalu rugi
yess..so true..mungkin bukan rugi sekarang,tapi suatu hari nanti mungkin? malam tadi,ada satu insiden yang mengguris hati saya..tiba-tiba mata saya terbuka. kenapa perlu menghalang orang lain untuk turut bahagia? walaupun bukan dengan kita? malam tadi juga,mata saya terbuka,dan saya nampak,sayalah orang yang tamak tu..sangat mementingkan diri sendiri..saya malu dgn diri sendiri..saya tak mampu untuk terus menipu orang sekeliling dan juga si dia..tapi kalau saya berterus-terang,dapatkah hati saya kuat untuk menerima kesannya nanti? mampukah saya melihat orang yang saya sayang sakit? things are too complicated now..and yes i can't wait to sleepover at Perwira n berada di sisi my BFF..i hope she can help me out from these dilemma :(


I've done more harm by the falseness of trying to please than by the honesty of trying to hurt~

1 comment:

  1. oucchhh... :'(
    kelly, be strong. everything happen for a reason, and it will be okay.

    ReplyDelete