20120523

untuk insan yang pernah aku sayang :)


well..well..well..ada orang komen post aku yang sebelum ni lah. I wonder,it is her,or her "gf" or her "bf" or whoever she or he is,thank you lah susah2 komen. But kedatangan you kat blog ni sangat-sangat tak dialu-alukan. :) see..told you guys,baru aku tulis kat blog aku sendiri,tanpa sebut nama dia,hanya defend diri aku je,tapi semua benda pelik-pelik keluar. cerita aku bohong lah,ape lah,nama syafiq pun keluar. tak kisah lah Syafiq nak benci aku that much ke apa ke,aku sendiri tak tahu apa yang buat dia benci kat aku sangat,I wonder what did i've done? Hubungan aku dengan Aunty Anne hanya kerana kami saudara sesama Islam. dah tak ada kaitannya dengan Syafiq dah. Boleh tanya Aunty Anne,aku tak sebut nama Syafiq langsung setiap kali kami berhubung. Agak sedih bila salah-faham antara aku dengan Syafiq jadi sampai macam ni sekali. But rasanya sebab orang bawa mulut. tu je.. :)

Kepada Ahmad Syafiq,I tak akan pernah benci you, :) I masih kelly yang you kenal dulu,I tak pernah jejak kelab,I tak buat benda pelik2 apa-apa je la yang orang cakap I buat. Terpulang pada you untuk percaya ke tak,but this is the truth. Kat Akhirat kelak,semua kebenaran akan terbentang nyata. Waktu tu baru tahu siapa yang berkata benar,siapa yang hanya tahu membelit dan siapa yang menyebarkan cerita palsu. 

Kepada anonymous,I tak akan ubah cerita I. sebab apa yang I tulis kat blog I ni semuanya betul. I berani kerana benar. Ceritalah apa-apa pasal I kat sesiapa pun,sebab I tak pernah cerita pasal you. I tak bukak aib orang. even kat my entry ni pun I tak sebut nama you,at all. :)  All this while,you yang bercerita pada kawan2 I pasal diri you. Tak pernah satu pun keluar dari mulut I. So, go ahead girl :)

No comments:

Post a Comment