20110911

semester 3 yeah

wah..new semester bebeyh : D sem ni sanagt happy sebab tade repeat,but yet kena struggle gile sebab 23credit hour. uhh,berat gilerr : ( but you know what,i will try my best untuk terus tingkatkan pointer aku. maths ke tak maths ke,i know I can do it. : ) when you cannot change the situation you are challenge to change yourself. lantak lah dulu aku cakap aku anti maths segala,Allah knows the best for me,ini yang Dia tentukan so aku akan follow the flow : )

by the way,pindah rumah baru. bilik kecil but selesa,that's what i want : ) plus kedai pun semua dekat,so paham-paham je la aku kan tade transport so benda-benda camni bagi advantage la kat aku. tape Kelly,belajar bersusah-susah dulu. kalau ade kereta or motor pun bukan kau pandai and berani bawak =.=

lagi ape ek,oh ya,semester ni aku nak jadi baik. tamo gaduh-gaduh,turunkan ego sikit,and be a better person : ) lagipun tak syiok la asyik gaduh-gaduh je,bukan zaman budak-budak kan. kenalah matang : )

dah lah tu je,aku tulis ni pun sebab nak tunggu Fatin habis kelas. pasni nak tidur : D hee..
Photobucket

No comments:

Post a Comment