20110904

nothing lasts forever :)

it's been more than a year since i left KMJ.http://www.emocutez.com
last night,suddenly out of nowhere memori kat KMJ muncul kembali. the moment where my class started on 9am,me and Tasha walked to Kafe B where Judin,Jiebub,Razman and Aizat waited. we're having our breakfast there. waktu tu before class tutorial maths. on that morning jugak biasanya aku mengopy tutorial maths and biology dak2 ni. muka aku memang muka tak siap tutorial la,unlike them,genius and rajin!
kafe B memang favourite spot kiteorang,selain tasek tepi DSL and dataran.. kat Kafe B tu laa kiteorang lunch,dinner,lepaking and gossiping! sweet memories. memang best gosip dengan diorang. informernya tak lain dan tak bukan Juju Man and Aizat la. no doubt. dengan muka kepoh masing2..hahaha :D sumpah rindu. even korang banyak kutuk aku,but seriously masa yang aku spent dengan korang were so precious. http://www.emocutez.com

it's been more than a year now,masing-masing dah bawa haluan masing ke menara gading. Tasha at UTHM,me at UiTM,Jieha Man Aizat at UPM and Juju at UKM. semua dah berubah,dah takde yang sama macam kat matriks. dunia universiti dah berjaya mengubah kami semua. even Man pun cakap aku dah banyak berubah,maybe sebab aku tak contact dorang,and bila jumpa pun kepala masing-masing dah lain. macam aku dengan Tasha,dia pun dah banyak berubah,so do I. perubahan-perubahan ni membuat kami tak tegar untuk terus bersama. i've decided to let her go. orang cakap aku lupa diri,tapi trust me,aku masih sama masih ingat siapa Siti Khalilah,just that aku dah tak rajin nak keep in touch dengan sesiapa pun. tapi,kalau kite leh gather of course aku nak jumpa korang suma. walaupun semua dah tak sama macam dulu but yet korang laa kawan-kawan aku yang terbaik http://www.emocutez.com
Photobucket

4 comments:

  1. Harap ape yang akak tengok pada Kelly dulu masih sama..InsyaAllah.. :)

    Miss you la awak!

    ReplyDelete
  2. same like us before... maybe now ? i dont know :(
    really miss you soooo much !

    ReplyDelete
  3. sometimes things change, people change, and sometime they are for the better
    selamat hari raya
    maaf ats semua salah silap
    kau akan jumpa kawan yg lebih baik, lebih memahami, lebih segala galanya kelly.
    hargai kawan2 dan org yg sayang kau sekarang
    bahagiakan mereka mcm mana mereka cuba bahagiakan kau
    again, i never stop to pray for your happiness. doakan aku jugak

    ReplyDelete